Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2012 | 24 | 1-234

Article title

MARKETING POLITYCZNY I KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
W wielu środowiskach, w tym także w kręgach naukowych pokutuje pogląd redukujący marketing polityczny do kategorii zestawu metod i narzędzi socjotechnicznych stosowanych w polityce w celu uzyskania poparcia społecznego i osiągnięcia dobrego wyniku w wyborach. Z takim poglądem trzeba zdecydowanie polemizować bowiem upraszcza on postrzeganie zarówno zakresu, jak również celów i charakteru tej dynamicznie rozwijającej się dziedziny życia związanej ze sferą polityki. Niezbędne staje się dokładne wyjaśnienie istoty marketingu politycznego. We współczesnym świecie jest to: z jednej strony – dziedzina praktyki politycznej, a z drugiej – dziedzina badań naukowych1. Jeśli nawet pole analizy zostałoby ograniczone do wymiaru praktycznych zastosowań marketingu politycznego to i tak nie można go utożsamiać jedynie z zestawem technik promocyjnych. Poza promocją politycznego produktu pełni on bowiem szereg rozlicznych funkcji w demokratycznym systemie politycznym.

Year

Volume

24

Pages

1-234

Physical description

Contributors

author
author

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-eb81effd-f8e0-415c-b2ac-a0ed14049c3f
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.