Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
24
Journal
Studia Politologiczne
Publisher
Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Year
2012
Identifiers
Volume contents
24
article:
MARKETING POLITYCZNY I KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE
(
Garlicki J.
,
i inni i. i.
), p. 1-234
article:
Teoria w praktyce czy praktyka w teorii? O metodologicznych aspektach badań nad marketingiem politycznym
(
Jeziński M.
), p. 21-36
article:
Marketing polityczny jako dyscyplina naukowa
(
Nowak E.
), p. 37-57
article:
Pomiędzy systemem a rynkiem. Rozważania o marketyzacji polityki i polityczności marketingu
(
Skrzypiński D.
), p. 58-71
article:
Rekwizyt w teatrze politycznym
(
Pawełczyk P.
), p. 72-86
article:
Relacyjna teoria komunikacji a marketing relacji w polityce
(
Marciniak E. M.
), p. 87-103
article:
Witryny internetowe partii politycznych jako narzędzie komunikowania wyborczego w kampanii parlamentarnej w 2011 roku
(
Dobek-Ostrowska B.
,
Baranowski P.
), p. 104-131
article:
Prowadzenie kampanii permanentnej w Polsce. Uwagi na temat zjawiska i wykorzystywanych narzędzi
(
Biskup B.
), p. 132-148
article:
Ani słowa o polityce. Prasa kobieca jako kanał komunikowania politycznego
(
Piontek D.
), p. 149-167
article:
Rola nowych technologii w procesie komunikowania rządowego w Polsce
(
Anaszewicz M.
), p. 168-188
article:
Z historii ustroju i elit politycznych Karaczajo-Czerkiesji
(
Bodio T.
), p. 189-212
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.