Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Journal
Dziecko krzywdzone. Teoria, badania, praktyka
Year
2020
Volume
19
Issue
4: Przemoc rówieśnicza jako problem społeczny
Identifiers
Cover
Volume contents
4: Przemoc rówieśnicza jako problem społeczny
article:
Analiza zjawiska przemocy rówieśniczej – teoria i badania własne
(
Poszwa K.
,
Myślińska D.
), p. 12-25
article:
Od „Oddaj mu!” do „zmieniamy szkołę” – dylematy rodzicielskie wobec zjawiska przemocy rówieśniczej w szkole
(
Słowik M.
), p. 26-56
article:
Homofobiczna przemoc w szkole – wybrane zagadnienia
(
Pogorzelska M.
,
Rudnicki P.
), p. 57-73
article:
Przemoc rówieśnicza (bullying) wśród osób w wieku szkolnym – wiktymizacja i sprawstwo. Metaanaliza badań prospektywnych
(
Walters G. D.
), p. 74-98
article:
Prześladowanie rówieśnicze jako gra konteksty, zasady i gracze
(
Wójcik M.
,
Mondry M.
), p. 99-125
article:
Prawne aspekty dobrowolnej aktywności seksualnej online podejmowanej przez małoletnich
(
Katana K.
), p. 126-144
article:
Zachowania agresywne (przemoc) jako produkty powstałe w toku interakcji - przykłady z narracji biograficznych wychowanków pieczy zastępczej
(
Wiktorowicz-Sosnowska M.
), p. 145-164
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.