Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
1(40)
Journal
Sympozjum
Publisher
Wyższe Seminarium Misyjne Księży Sercanów
Year
2021
Identifiers
ISSN
2543-5442
EISSN
2544-3283
Volume contents
1(40)
article:
Spis treści
, p. 3-4
article:
Table of Contents
, p. 5-6
article:
Od redakcji
(
Poleszak L.
), p. 7-8
article:
Mariologiczno-eklezjologiczna interpretacja obrazu Niewiasty z Ap 12
(
Piekarz D.
), p. 11-23
article:
Wyzwania mariologii XXI wieku
(
Gilski M.
), p. 25-38
article:
Maryja i współczesny problem ciała
(
Królikowski J.
), p. 39-54
article:
Teologiczne typy bizantyjskich ikon maryjnych
(
Klejnowski-Różycki D.
), p. 55-65
article:
„Łzy lejąca” w arcydziełach muzyki polskiej XX wieku
(
Bolesławska-Lewandowska B.
), p. 67-82
article:
Sekwencja Stabat Mater we włoskich interpretacjach muzycznych doby XVIII wieku
(
Borowiecka R.
), p. 83-102
article:
Teologiczne wątki maryjne mozaik Centro Aletti w sanktuarium św. Jana Pawła II w Krakowie
(
Bartkowiak L.
), p. 103-127
article:
Vita consacrata come opera dello Spirito Santo
(
Poleszak L.
), p. 131-158
article:
Boże Serce w misterium swojego otwarcia na współczesny świat
(
Ziemann E.
), p. 159-184
article:
Kult św. Józefa na podstawie współczesnych modlitewników
(
Galanciak D.
), p. 185-210
article:
Formacja do ślubu ubóstwa w Prowincji Polskiej Zgromadzenia Księży Najświętszego Serca Jezusowego
(
Poleszak L.
), p. 211-228
article:
Recenzja: EMIL ANTON, Kahden virran maa. Sivilisaation ja kristinuskon irakilainen tarina, Helsinki 2020, ss. 288.
(
Huber Z. K.
), p. 231-235
article:
Sprawozdanie z sympozjum naukowego Maryja w teologii i sztuce chrześcijańskiej, Stadniki, 6 maja 2021 roku
(
Poleszak L.
), p. 237-245
article:
Zasady publikacji
, p. 247-250
article:
Publishing rules
, p. 251-254
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.