PL EN


2017 | 473 | 347-356
Article title

Identyfikacja czynników warunkujących stosowanie programów lojalnościowych przez biura podróży w Polsce

Content
Title variants
Languages of publication
PL EN
Abstracts
PL
Głównym celem artykułu jest analiza doświadczeń w zakresie wdrażania programów lojalnościowych oraz identyfikacja czynników wpływających na ich implementację w działalności marketingowej biur podróży w Polsce. Jego realizacji posłużyły wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 290 podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce. Wyniki badań przeprowadzonych z wykorzystaniem metody drzew klasyfikacyjnych jako najważniejszy czynnik warunkujący implementację programów lojalnościowych w działalności biur podróży wskazały wielkość podmiotów organizacji i pośrednictwa, wyrażoną poziomem zatrudnienia, a w drugiej kolejności rodzaj działalności oraz specyfikę świadczonych przez nie usług.
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-f2a503e5-f185-4896-a11a-1c337008d403
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.