PL EN


2017 | 2(44) | 72-81
Article title

Analiza rozwoju gamifikacji biznesowej na przykładzie przedsięwzięć realizowanych w Polsce

Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Gamifikacja – jak każda nowa technologia – przechodzi kolejne fazy rozwoju. Na znanej krzywej cyklu życia Gartnera w roku 2013 znalazła się na samym szczycie: w fazie rozdmuchanych oczekiwań, a w roku 2014 weszła w fazę określaną jako rozwiewanie iluzji, z perspektywą wejścia do powszechnego użytkowania w okresie 5-10 lat. Celem artykułu jest dokonanie, na podstawie krajowej literatury, dostępnych w sieci informacji oraz informacji pozyskanych metodami bezpośrednimi, analizy rozwoju przedsięwzięć gamifikacji biznesowej popartej przykładami działań podejmowanych w Polsce oraz próba odpowiedzi na pytanie o przyszłość gamifikacji
Year
Issue
Pages
72-81
Physical description
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-f5798d41-bda5-4715-8efb-38e7abc01b6f
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.