Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Journal
Handel Wewnętrzny
Year
2017
Volume
---
Issue
3 (368) Tom I
Identifiers
ISSN
0438-5403
Cover
Volume contents
3 (368) Tom I
article:
Tworzenie potencjału zasobowego i zdolności dynamicznych organizacji poprzez partnerstwo strategiczne
(
Adamik A.
), p. 5-16
article:
Znaczenie składowych procesu współkreowania wartości dla klienta w perspektywie wyborów strategicznych
(
Bartkowiak P.
), p. 17-28
article:
Przedsiębiorstwo jako elastyczny system zasobów
(
Błaszczyk M.
), p. 29-39
article:
Applications of MCDM Methods in the ERP System Selection Process in Enterprises
(
Brzozowski M.
,
Birfer I.
), p. 40-52
article:
Klimat współpracy międzyorganizacyjnej w diadach i sieciach sektora turystyki
(
Czakon W.
,
Klimas P.
), p. 53-65
article:
Gospodarka współdzielenia z perspektywy przedsiębiorców sektora turystycznego
(
Czernek K.
,
Wójcik D.
), p. 66-76
article:
Strategie konkurowania małopolskich mikro- i małych przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowym
(
Duda J.
,
Kusa R.
), p. 77-90
article:
Modele budowy wartości dla klienta – charakterystyka i rozwinięcie
(
Falencikowski T.
), p. 91-98
article:
System pomiaru efektywności a efektywność funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw
(
Gębczyńska M.
), p. 99-107
article:
Strategie i innowacje organizacyjne na rynku transportu morskiego kontenerów w warunkach recesji
(
Grzybowski M.
), p. 108-119
article:
Możliwość badania wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach przy wykorzystaniu metodologii teorii ugruntowanej
(
Hajdasz B.
), p. 120-131
article:
Korzyści zewnętrzne z funkcjonowania ekoinnowacji organizacyjnych jako skutki wyborów strategicznych
(
Hajduk-Stelmachowicz M.
), p. 132-141
article:
Rola kluczowych pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie
(
Igielski M.
), p. 142-152
article:
Wykorzystanie koncepcji free revealing w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
(
Juszczyk P.
), p. 153-162
article:
Działania rynkowe wpływające na wartość dla klienta w obszarze innowacji B+R. Analiza porównawcza spółdzielni mleczarskich z województw świętokrzyskiego i małopolskiego
(
Konieczna I.
), p. 163-170
article:
Strategie rebrandingu w procesach fuzji i przejęć w polskim sektorze bankowym
(
Korpus J.
), p. 171-181
article:
Kompetencje projektowe organizacji – wymiary, rozwój i znaczenie
(
Kozarkiewicz A.
), p. 182-191
article:
Wykorzystanie zasobowej teorii organizacji w zarządzaniu szpitalami publicznymi
(
Krawczyk-Sołtys A.
), p. 192-202
article:
Strategia budowania relacji przedsiębiorstwa z makrootoczeniem
(
Królik R.
), p. 203-212
article:
Orientacje strategiczne a efektywność organizacji. Perspektywa konfiguracyjna
(
Kwiotkowska A.
), p. 213-222
article:
Możliwości i ograniczenia wykorzystania crowdsourcingu przez jednostki samorządu terytorialnego
(
Lenart-Gansiniec R.
), p. 223-233
article:
Rola kanałów komunikacji społecznej odpowiedzialności biznesu w tworzeniu więzi z interesariuszami
(
Leoński W.
), p. 234-242
article:
Strategia prolojalnościowa w warunkach niepewności zachowań klientów wewnętrznych
(
Lipka A.
), p. 243-252
article:
Dywersyfikacja a struktury właścicielskie polskich spółek publicznych w 2014 roku
(
Matyjas Z.
), p. 253-263
article:
Wiedza i ignorancja w metodologii zarządzania strategicznego
(
Mesjasz C.
,
Szarucki M.
), p. 264-274
article:
Dywersyfikacja branżowa versus ekspansja geograficzna – dylemat strategiczny przedsiębiorstw z sektora MSP działających na rynku polskim
(
Mierzejewska W.
,
Sopińska A.
), p. 275-287
article:
Dylemat make or buy – przesłanki wyboru międzynarodowej strategii produkcyjnej
(
Młody M.
), p. 288-299
article:
Innowacje społeczne w klastrach − strategiczne wyzwanie w zarządzaniu klastrami
(
Moszkowicz K.
,
Bembenek B.
), p. 300-312
article:
Kryterium różnicowania okazji implementacyjnej w praktyce przedsiębiorstwa wytwórczego
(
Nogalski B.
,
Niewiadomski P.
), p. 313-329
article:
Strategie zakupowe przedsiębiorstw w warunkach niestabilności
(
Ocicka B.
), p. 330-340
article:
Planowanie strategiczne z perspektywy sustainability
(
Pabian A.
), p. 341-350
article:
Wybory strategiczne gmin w zakresie sposobu świadczenia usług publicznych
(
Perska-Tembłowska A.
), p. 351-360
article:
Klienci transakcyjni i lojalni w strategicznym zarządzaniu relacjami
(
Prymon M.
), p. 361-373
article:
Cele rozwojowe współczesnych przedsiębiorstw – wyniki badań własnych
(
Puto A.
), p. 374-386
article:
Świadomość ryzyka oraz jego wpływu na tworzenie oraz realizację strategii w małych i średnich przedsiębiorstwach
(
Radomska J.
), p. 387-397
article:
Modelowe ujęcia wdrażania strategii – przegląd wybranych koncepcji
(
Wołczek P.
,
Ignacy J.
), p. 398-409
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.