Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2014 | 3 | 2 | 113-114

Article title

Report from the workshop on best practices within the frames of the DEEP Georgia

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

EN

Abstracts

Keywords

Year

Volume

3

Issue

2

Pages

113-114

Physical description

Dates

published
2014-06-30

Contributors

  • National Defence University, Warsaw, Poland

References

  • Królikowska B. Aktywność ruchowa młodzieży licealnej - wybrane uwarunkowania [Physical activity and high school students - selected conditions]. Rozprawy Naukowe AWFwe Wrocławiu, 2011; 34: 186-93. (in Polish, abstract in English)2.
  • Zimna-Walendzik E, Kolmaga A, Tafalska E. Styl życia - ak-tywność fizyczna i preferencje żywieniowe dzieci kończących szkołę podstawową [Lifestyle - physical activity and food preferences of children completing primary school]. Żywność. Nauka. Technologia. Jakość 2009: 4(65): 195-203. (in Polish, abstract in English)
  • Surynt A, Kulmatycki L. Jakie sporty uprawiają uczniowie szkół wrocławskich i czy radzą sobie w sytuacji niepowodze-nia i sukcesu? Analiza wypowiedzi rodziców [What sports do Wroclaw’s pupils play and do they cope well in situations of failure and success? Analysis of statements by parents]. Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu 2011; 34: 11-20. (in Polish, abstract in English)4.
  • Jodkowska M, Tabak I, Oblacińska A. et al. Siedzący tryb życia polskich 13-latków i jego powiązania z wybranymi zachowaniami zdrowotnymi, praktykami rodzicielskimi oraz masa ciała. [Sedentary lifestyle of Polish 13-year-olds and its relationship with selected health behaviours, parental Practices, and body weight]. Dev Period Med 2013; 2: 165-73. (in Polish, abstract in English)

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.doi-10_5604_23008741_1152780
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.