Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


1982 | 17 |

Article title

Relationship Between Promotion and Distribution Channels

Content

Title variants

EN
Zależność między promocją a kanałami dystrybucji

Languages of publication

Abstracts

PL
W artykule podjęto próbę przedstawienia zależności jakie zachodzą między poszczególnymi środkami promocji a funkcjonowaniem kanałów dystrybucji. Te zależności przedstawiono jako konsekwencję przywiązywania coraz większej uwagi do zaspokajania potrzeb potencjalnych nabywców na rynku. W tym kontekście przedstawiono związki komplementarne i substytucyjne promocji z kanałami dystrybucji, jako ważnego składnika przyjętej strategii postępowania na określonym rynku. W rozważaniach wskazano na zależność stosowanych środków promocji od fazy cyklu życia produktu i sezonów handlowych, rolę ogniw kanałów dystrybucji jako ważnego komponenta promocji oraz współzależność polityki cen z środkami popierania sprzedaży.

Keywords

Year

Volume

17

Physical description

Dates

published
1982

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

URI
http://hdl.handle.net/11089/12435

YADDA identifier

bwmeta1.element.hdl_11089_12435
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.