PL EN


1982 | 17 |
Article title

Joint Ventures as a Positive Factor of Distribution of Polish Goods in Foreign Markets

Content
Title variants
EN
Joint venture jako czynnik ułatwiający dystrybucję polskich towarów na obcych rynkach zbytu
Languages of publication
Abstracts
PL
Bardziej marketingowe podejście do rynków zagranicznych ze strony polskich producentów i eksporterów doprowadziło w ciągu ostatnich 8—10 lat do rozwoju j-v z udziałem polskiego kapitału. W przeprowadzonej analizie autor zwraca uwagę na szereg pozytywnych aspektów korzystania z j-v zarówno w operatywnej pracy polskich przedsiębiorstw eksportujących jak i w programowaniu długookresowej strategii eksportowej. W związku z tym należy zakładać znaczniejszy niż dotychczas rozwój tej formy działania na rynkach obcych. Poza liczną już formą spółek agencyjnych i dystrybucyjnych winien nastąpić rozwój afiliacji dla eksploatacji surowców mineralnych oraz dla przerobu płodów rolnictwa i hodowli.
Keywords
Year
Volume
17
Physical description
Dates
published
1982
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11089/12478
YADDA identifier
bwmeta1.element.hdl_11089_12478
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.