Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
045
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2010
Identifiers
Volume contents
045
article:
La funzione dell’aggettivo qualificativo nelle lingue polacca e italiana analisi confrontativa
(
Magajewska M.
)
article:
Funkcja autoprezentacyjna jako dominanta perlokucyjna form agresji werbalnej (na przykładzie komentarzy Pawła Zarzecznego „Krótko i na temat”)
(
Siekiera R.
)
article:
Wulgaryzacja przekazu jako wyróżnik języka w komunikacji na forach internetowych
(
Staszewska J.
)
article:
Sposoby wskazywania osób w rękopisie ZNiO sygn. 7529/III
(
Wojciechowska A.
)
article:
Impercetywność w językach bałtyckich i w językach słowiańskich
(
Aliuk A.
)
article:
O tendencjach w nowym nazewnictwie łódzkich usługowych firm kosmetycznych
(
Matusz O.
)
article:
Perswazja, manipulacja, zabawa językiem – wybrane aspekty językowe czasopisma „Wróżka”
(
Sokół A.
)
article:
Zabiegi retoryczne w dyskursie politycznym, czyli jak powiedzieć wszystko, co trzeba i tylko to, co trzeba?
(
Kukieła E.
)
article:
W kwestii restytucji klasycznej wymowy łacińskiej
(
Gacia T.
)
article:
Wykorzystywanie środków stylistyczno-składniowych w przekazywaniu emocji w „Wojnie polsko-ruskiej pod flagą biało-czerwoną” Doroty Masłowskiej
(
Aliuk A.
)
article:
Udział tytulatury standardowej w konwersacyjnych wołaczowych formach adresatywnych doby średniopolskiej
(
Cybulski M.
,
Pawłowska A.
)
article:
Techniki perswazyjne w prasowych tekstach o modzie na przykładzie kobiecych czasopism „Twój Styl”, „Świat Kobiety” oraz męskiego magazynu „Men’s Health” (roczniki 2005, 2006, 2007)
(
Olejnik E.
)
article:
Język kampanii reklamowych a kreacja postaw na przykładzie akcji promocyjnej „Młodzi w Łodzi”
(
Kukieła E.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.