Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2010 | 242 |

Article title

Marketing of Logistics Centres in Poland in the Circumstances of the European Integration

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
W działalności centrów logistycznych ważne jest, aby koncentrować się nie tylko na aspektach technicznych, ale przede wszystkim strategicznych aspektach rynkowych. Istnieje zatem potrzeba wykorzystania instrumentów marketingowych, aby zintensyfikować zdolności konkurencyjne centrów logistycznych zlokalizowanych w Polsce. Instrumenty marketingowe umożliwiają adaptację przedsiębiorstw do procesu rozwoju i zmian strukturalnych, które mają miejsce na rynku usług transportowych w integrującej się Europie. Co więcej, instrumenty marketingowe wspierają centra logistyczne w dążeniu ku nowoczesności i stymulowaniu korzystnej transformacji strukturalnej.

Year

Volume

242

Physical description

Dates

published
2010

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

URI
http://hdl.handle.net/11089/507

YADDA identifier

bwmeta1.element.hdl_11089_507
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.