PL EN


2014 | 4 |
Article title

Profil klienta korzystającego

Authors
Content
Title variants
Languages of publication
Abstracts
PL
Rozwój instytucji parabankowych w dzisiejszych czasach staje sie coraz bardziej konkurencyjnym obszarem działalnosci na rynku usług finansowych. Instytucje parabankowe w coraz wiekszym stopniu zrzeszaja coraz to wieksze grupy klientów. Niniejsze opracowanie ma na celu zaprezentowanie profilu klienta korzystajacego z usług instytucji parabankowych. Wykorzystujac wyniki badania Komisji Nadzoru Finansowego zleconego firmie TNS Pentor, a tak e wyniki badania ankietowego przeprowadzonego przez autorke, okre- slono cechy społeczenstwa, które w głównej mierze maja wpływ na wybór instytucji swiadczacej usługi po yczkowo-depozytowe.
Keywords
Year
Volume
4
Physical description
Dates
published
2015-01
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11089/6644
YADDA identifier
bwmeta1.element.hdl_11089_6644
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.