PL EN


2003 | 167 |
Article title

Tendencje rozwojowe e-commerce w polskich przedsiębiorstwach różnych branż

Content
Title variants
PL
Development Tendencies of E-commerce in Polish Enterprises of Different Branches
Languages of publication
Abstracts
EN
A development of E-commerce can be analyzed as advanced standard of business communication or technique of carrying out of trade negotiations decreasing internal costs of sale. Investigations carried out in 24 small and medium enterprises of different branches let conclude, that dominant form of application of INTERNET technologies is supporting trade negotiations by sending E-mail messages creating the most often with MS WORD, MS EXCEL and MS ACCESS tools.
PL
Rozwój technologii e-commerce może być rozpatrywany jako zaawansowany standard komunikacji biznesowej, lub technika prowadzenia negocjacji handlowych obniżająca koszty własne sprzedaży. Badania prowadzone w 24 małych i średnich przedsiębiorstw różnych branż pozwoliły stwierdzić, że dominującą formę zastosowania technologii internetowych stanowi wspomaganie negocjacji handlowych przesyłaniem e-mail-owych komunikatów tworzonych najczęściej w MS WORD, MS EXCEL i MS ACCESS.
Keywords
Year
Volume
167
Physical description
Dates
published
2003
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11089/7051
YADDA identifier
bwmeta1.element.hdl_11089_7051
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.