PL EN


2013 | 277 |
Article title

Innovativeness of Small and Medium Enterprises as a Means to Increase their Market Competitiveness

Authors
Content
Title variants
Languages of publication
Abstracts
PL
Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw jest ściśle powiązana z możliwością wprowadzania w nich innowacji. Zagadnienia te są częścią omawianej w artykule analizy opartej na badaniach ankietowych oraz rozmowach, przeprowadzonych w losowo wybranych firmach z sektora MŚP. Celem tych badań było stwierdzenie, jaki jest poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw oraz czy firmy wprowadzające innowacje zwiększają swoją konkurencyjność na poszerzającym się rynku. Określono również przeszkody utrudniające prowadzenie działalności innowacyjnej oraz źródła wykorzystywane przez MŚP do finansowania nowych rozwiązań. Stosunkowo niski poziom innowacyjności polskich MŚP związany jest głównie z brakiem odpowiednich środków finansowych, wysokim ryzykiem oraz brakiem współpracy firm z instytucjami badawczo-rozwojowymi.
Keywords
Year
Volume
277
Physical description
Dates
published
2013
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11089/9733
YADDA identifier
bwmeta1.element.hdl_11089_9733
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.