Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
2
Journal
Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN
Year
2015
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11320/3749
Volume contents
2
article:
Nie(równość) szans edukacyjnych uczniów cudzoziemskich w polskiej szkole – komunikat z badań
(
Butarewicz-Głowacka A.
)
article:
O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjne
(
Okraj Z.
)
article:
(Nie)równości kulturowe – kilka refleksji dydaktycznych w obliczu tradycji i zmiany
(
Szwarc A.
)
article:
Przez trudy do gwiazd. Inkluzja i różnorodność w edukacji
(
Młynarczuk-Sokołowska A.
,
Szostak-Król K.
)
article:
Propozycje projektowania zmian w stereotypowym postrzeganiu Romów w Polsce XXI wieku na przykładzie działalności Fundacji Integracji Społecznej PROM
(
Kwadrans Ł.
)
article:
Nierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji?
(
Korzeniecka-Bondar A.
,
Grzybowski P. P.
)
article:
Patch Adams. Od poczucia nierówności po rewolucję miłości w medycynie i edukacji
(
Grzybowski P. P.
)
article:
Refleksje z tutorskiego spotkania – o książce Eugenii Potulickiej: Neoliberalne reformy edukacji w Stanach Zjednoczonych. Od Ronalda Reagana do Baracka Obamy, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2014, 442 strony
(
Tołwińska B.
,
Grabowska K.
,
Jankowska S.
)
article:
Filozoficzno-prawne aspekty uzasadnienia prawa do równości w edukacji
(
Leś T.
,
Kozak M.
)
article:
Łukasz Goryszewski, Style konsumpcji polskiej klasy wyższej, NOMOS, Kraków 2014, 293 strony
(
Marciniak M.
)
article:
Wiedza i aktywność nauczycieli na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół wiejskich
(
Miko-Giedyk J.
)
article:
Równi i równiejsi. Kompetencja komunikacyjna i edukacyjne paradoksy
(
Dąbrowska A.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.