Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Journal
Prace Językoznawcze
Year
2019
Volume
---
Issue
XXI/1
Identifiers
Cover
Volume contents
XXI/1
article:
Zaburzenia artykulacji a funkcje fizjologiczne układu stomatognatycznego u młodzieży szkolnej
(
Banaszkiewicz A.
), p. 5-21
article:
Werbalna kategoria kreatywna a kategoria aspektu i rezultatu czynności
(
Ejsmunt-Wieczorek I.
), p. 23-33
article:
Uwagi o typach sowietyzmów w prasie polskiej wydawanej w Rosji Radzieckiej w okresie międzywojennym (na przykładzie „Trybuny Radzieckiej”)
(
Graczykowska T.
), p. 35-49
article:
Zaburzenia mowy u wybranych bohaterów serii gier komputerowych Baldur’s Gate
(
Kossakowski B.
), p. 51-63
article:
Polskie zapożyczenia leksykalne w ukraińskiej gwarze nadsańskiej (na przykładzie kilku wsi z regionu mościskiego)
(
Kostecka-Sadowa A.
), p. 65-76
article:
Konstrukcja adres zamieszkania w perspektywie pragmatycznej i normatywnej
(
Kowalczyk J.
), p. 77-91
article:
Prawilny – od socjolektu do polszczyzny potocznej
(
Kucharzyk R.
), p. 93-102
article:
Analiza treściowa zeznań świadków – między językoznawstwem kognitywnym a psychologią sądową
(
Katarzyna Liber K. L.
), p. 103-120
article:
Relacja przeciwieństwa znaczeniowego między dwiema jednostkami leksykalnymi z perspektywy przeciętnego użytkownika języka. Badanie psycholingwistyczne
(
Mikołajczak-Matyja N.
), p. 121-144
article:
Językowe przejawy naruszania zasad etyki dziennikarskiej (na przykładzie nagrody Złotego Goebbelsa)
(
Naruszewicz-Duchlińska A.
), p. 145-155
article:
Język szmoncesowy jako znacznik żydowskiej opowiastki humorystycznej
(
Tymiakin L.
), p. 157-170
article:
O sile emocji. Analiza semantyczna wyrażeń kogoś wryło, kogoś zamurowało i kogoś zatkało
(
Wołk M.
), p. 171-183
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.