Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Journal
Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne
Year
2017
Volume
---
Issue
3(26)
Identifiers
Cover
Volume contents
3(26)
article:
Psychoanaliza jako narzędzie badań socjologicznych – propozycja integracji podejść i metod badawczych. Casus koncepcji Marii Louise von Franz
(
Iwona Butmanowicz-Dębicka I.
), p. 5-14
article:
Kontrakt socjalny jako narzędzie aktywnej pomocy społecznej. Opinie i spostrzeżenia pracowników socjalnych
(
Piotr Frączek P.
), p. 15-28
article:
Psychoedukacja jako płaszczyzna integracji działań psychologicznych, psychiatrycznych oraz pedagogicznych
(
Piotr Majewicz P.
,
Jerzy Wolny J.
), p. 29-48
article:
Restrukturyzacja górnictwa węgla kamiennego w świetle opinii przedstawicieli samorządu terytorialnego. Diagnoza potrzeb
(
Ryszard Marszowski R.
), p. 49-61
article:
System mediacji jako przykład współpracy na rzecz zapobiegania i rozwiązywania konfliktów wewnątrzorganizacyjnych
(
Barbara Kożusznik B.
,
Aleksandra Cichos A.
,
Michał Brol M.
,
Małgorzata Chrupała-Pniak M.
), p. 63-71
article:
Czy koprodukcję usług publicznych można traktować jako innowację społeczną?
(
Anna Kozak A.
), p. 73-85
article:
Biznesowa innowacyjność społeczna. Na przykładzie firm rodzinnych
(
Elżbieta Szul E.
), p. 87-96
article:
Zarządzania współpracą międzygeneracyjną pracowników. Uwarunkowania współczesnego rynku pracy oraz zróżnicowanie pokoleń
(
Wioleta Gzowska W.
,
Sebastian Gęgotek S.
), p. 97-111
article:
Działania restrukturyzacyjne wobec górnictwa węgla kamiennego i ich wpływ na otoczenie społecznogospodarcze. Stan i perspektywy
(
Ryszard Marszowski R.
), p. 113-124
article:
Zarządzanie współpracą międzygeneracyjną pracowników jako determinant sukcesu współczesnych organizacji
(
Wioleta Gzowska W.
,
Sebastian Gęgotek S.
), p. 125-135
article:
Współpraca menedżera z podwładnymi poprzez coachingowy styl kierowania w kontekście uwarunkowań osobowościowych
(
Magdalena Kraczla M.
), p. 137-150
article:
Korzyści niefinansowe Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. Wybrane przykłady dobrych praktyk
(
Piotr Hetmańczyk P.
), p. 151-167
article:
Reforma polskiego górnictwa a Śląskie Centrum Monitorowania Zmian Okołogórniczych. Propozycja wsparcia dla gmin i powiatów
(
Ryszard Marszowski R.
), p. 169-181
article:
Transmęskości – studia przypadku osób transpłciowych typu K/M
(
Tomasz Jakubowski T.
), p. 183-195
article:
Zarządzanie, dowodzenie lub kierowanie podmiotem w kryzysie i sytuacjach kryzysowych. Zarys problematyki
(
Zbigniew Grzywna Z.
), p. 197-212
article:
Znaczenie organizacji i funkcjonowania działalności jednostek samorządu terytorialnego
(
Aneta Lipczyńska A.
), p. 213-223
article:
Dopasowanie do organizacji a strategie radzenia sobie ze stresem wśród menedżerów bankowych
(
Marta Stasiła-Sieradzka M.
,
Ewa Maraszkiewicz E.
,
Małgorzata Dobrowolska M.
), p. 225-233
article:
Konsekwencje zdrowotne zastosowania technik wirtualnej rzeczywistości w edukacji
(
Anita Gałuszka A.
,
Damian Bereska D.
,
Tomasz Grzejszczak T.
,
Adam Gałuszka A.
), p. 235-245
article:
Problematyka jakości w obliczu nowoczesnych koncepcji i technik kształcenia
(
Wacław Miodek W.
,
Marzena Będkowska-Obłąk M.
), p. 247-255
article:
Wpływ stylów przywództwa dyrektorów na sposób rozwiązywania konfliktów występujących w placówkach oświatowych
(
Anna Hesse-Gawęda A.
), p. 257-266
article:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej jako forma realizacji uprawnienia do uzyskania informacji publicznej
(
Renata Cybulska R.
), p. 267-275
article:
Zarządzanie kapitałem ludzkimi a kwestia imigrantów w Polsce
(
Marzena Kruk M.
), p. 277-289
article:
Dydaktyka adaptacyjna i dydaktyka spersonalizowana – modele i narzędzia
(
Anita Gałuszka A.
,
Damian Bereska D.
,
Adam Gałuszka A.
), p. 291-300
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.