Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2022 | 47 | 104-117

Article title

Logistyczna obsługa klienta na przykładzie przedsiębiorstwa z branży usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Główną determinantą rozwoju rynku usług kurierskich jest popularyzacja zakupów online. W czasie pandemii odnotowano duży popyt na usługi kurierskie. Celem artykułu naukowego jest zbadanie opinii konsumentów w obszarze obsługi klienta oraz jakości świadczenia usług kurierskich przez przedsiębiorstwo InPost. Metodą badawczą wykorzystaną w badaniu jest sondaż diagnostyczny. Wyniki badań empirycznych mają odpowiedzieć na pytania badawcze dotyczące: dominującej grupy wiekowej korzystającej z usług przedsiębiorstwa InPost, poziomu obsługi klienta świadczonej za pomocą paczkomatu InPost, poziomu obsługi klienta świadczonej za pomocą dostawy pod wskazany adres. Z przeprowadzonych badań wynika, iż obsługa paczkomatu w opinii większości klientów logistycznych (76%) nie jest problematyczna, jednakże klienci wskazywali na występujące techniczne problemy obsługi urządzenia InPost.

Year

Issue

47

Pages

104-117

Physical description

Dates

published
2022

Contributors

author
  • Politechnika Częstochowska, Wydział Zarządzania

References

  • Adryjańczyk, S., Olech, E., Kuboń, M., Szeląg-Sikora, A., Sikora, J., Gródek-Szostak, Z., Niemiec, M., & Stuglik, J. (2020). Wybrane aspekty logistyki serwisowej w przedsiębiorstwach produkcyj nych. W: M. Kuboń (Red.), Transport i logistyka w dobie inżynierii mechanicznej, Wydawnictwo „Inżynieria Rolnicza”.
  • Arkit, A., & Puchała, M. (2020). Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ. Zarządza nie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie, 2(31), 125-126, DOI: 10.25312/2391-5129.31/2020_08aamp
  • Banaszyk, P., Bąk, M., Grucza, B., Haffer, R., Kawa, A., Massel, A., Konecka, S., Maryniak, A., Nowicka, K., Pisz, I., Suchanek, M., Tarczyńsk, M., Wolański, M., Wroński M., & Zagrajek, P. (2020), Logistyka i mobilność w okresie pandemii COVID-19: 13. tydzień 2020, OEES – Ekspertyza nr 1. https://oees.pl/wp-content/uploads/2020/04/EKSPERTYZA_1_logistyka -i-mobilno%C5%9B%C4%87.pdf
  • Barcik, R. (2012). Znaczenie obsługi klienta w logistyce. Logistyka, 4/2012, 35-36.
  • Bień, J., Jędrzejczyk, W., & Kucęba, R. (2020). Ekoinnowacyjne potrzeby przedsiębiorstw z sektora MSP a potencjał sieci ekoinnowacji Ecolabnet. Przegląd Organizacji, 3, 12-18, DOI: 10.33141/po.2020.03.02
  • Biesiok, G. (2013). Logistyka usług. CeDeWu.
  • Christopher, M. (1998). Logistics and Supply Chain Management. Person Education Limited.
  • Cybulska, D., Kij, A., & Ligaj, M. (2014). Organizowanie i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesie produkcji. Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
  • Dobrzyński, M. D. (2007). Strategie obsługi klienta w zarządzaniu łańcuchem dostaw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku.
  • Dyczkowska, J. (2015). Zarządzanie logistyczną obsługą klienta. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 41(2), 447-458, DOI:10.18276/pzfm.2015.41/2-36

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
22180938

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_17512_znpcz_2022_3_08
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.