PL EN


2015 | 49 | 1 |
Article title

Strategiczne aspekty zarządzania marką

Content
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
PL
Artykuł nie posiada streszczenia w języku polskim.
EN
This article discusses strategic aspects of brand management. Attention has been focused on the presentation of several models that may be helpful in the process of branding (e.g. the Brand Foundations and a brand positioning model by Corporate Profiles Consulting, the tone of voice).
Year
Volume
49
Issue
1
Physical description
Dates
published
2015
online
2015-08-07
Contributors
References
  • Brand Foundations dla marki Lublin. Warsztat, niepublikowanie materiały, Corporate Profiles Consulting, Warszawa 2007.
  • http://apple2history.org/history/ah02/ (dostęp: 16.06.2014).
  • https://www.apple.com/support/macpro/ (dostęp: 16.06.2014).
  • http://www.umcs.pl/pl/organizacja-roku-akademickiego-2013-2014,2469.htm (dostęp: 27.06.2014).
  • Kall J., Jak zbudować silną markę od podstaw, One Press – Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
  • Kall J., Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001.
  • Pozycjonowanie, niepublikowanie materiały szkoleniowe, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Corporate Profiles Consulting, Warszawa (bez daty wydania).
  • Smoleń-Wawrzusiszyn M., Kod językowy marki terytorialnej, praca niepublikowana, Kancelaria Doradcza „Synergia”, Lublin 2012.
  • Wheeler A., Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów marki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010.
  • Zasady komunikacji marki Polska, Załącznik do Uchwały Nr 21 Rady Promocji Polski z dnia 25 października 2013 roku w sprawie przyjęcia „Zasad komunikacji marki Polska”, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Warszawa 2013, http://www.msz.gov.pl/resource/f188d84a-2c10-4ebb-8055-d88eb669c70a:JCR (dostęp: 22.06.2014).
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ojs-doi-10_17951_h_2015_49_1_63
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.