Przełamując magiczny krąg politycznych metafor. Recenzja książki. Miłosz Babecki (2020), Metaforyka polskich politycznych gier przeglądarkowych, Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Aarseth Espen (2007), I Fought the Law: Transgressive Play and The Implied Player, http://www.digra.org/digital-library/publications/i-fought-the-law-transgressive-play-and-the-implied-player/ (dostęp: 18.01.2023).
Babecki Miłosz (2020), Metaforyka polskich politycznych gier przeglądarkowych, Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
Bogost Ian (2010), Persuasive games: The expressive power of videogames, Cambridge: MIT Press.
ChrisScott (2019), Flash vs. HTML5 and the future of browser gaming, https://www.destructoid.com/flash-vs-html5-and-the-future-of-browser-gaming/ (dostęp: 20.01.2023).
Egenfeldt-Nielsen Simon, Smith Jonas Heide, Tosca Pajares Susana (2013), Understanding Video Games: The Essential Introduction, Londyn: Routledge.
Liebe Michael (2008), There is no Magic Circle. On the Difference between Computer Games and Traditional Games, https://publishup.uni-potsdam.de/files/2558/digarec01_18.pdf (dostęp: 19.01.2023).
Manovich Lev (2006), Język nowych mediów, Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Suits Bernard (2016), Konik Polny. Gry, życie i utopia, Warszawa: Wydawnictwo Aletheia.