PL EN


2014 | 2 | 3 |
Article title

Refleksje o XX jubileuszowym Tatrzańskim Sympozjum Naukowym „Edukacja jutra”, Zakopane, 23–25 czerwca 2014 r. Sprawozdanie z konferencji

Content
Title variants
EN
Reflections aboutthe 20th Jubilee Tatra Scientific Symposium „The education of tomorrow” (Zakopane, 23–25 June 2014). Report of the conference
Languages of publication
PL
Abstracts
EN
In this text the 20th Tatra Scientific Symposium „The education of tomorrow” is described. The conference was held in Zakopane, Poland, 23rd –25th June 2014. This is a periodic conference which focuses on educational sciences and issues related to education . The Symposium is a permanent fixture on the map of the most important pedagogical conference events in Poland. This year’s edition was associated with the jubilee ( 20th edition). The article describes the most important elements of this year’s conference: both those scientific and those that are related to the so­called „Tatras’ Day”, ie. walking in the mountains. The study has been completed with the conclusions made by the participants of the meeting.
PL
tekst opisuje XX Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja ju­tra”, które odbyło się w Zakopanem 23–25 czerwca tego roku. TSN, jako cyklicz­na konferencja podejmująca problematykę związaną z edukacją i naukami o niej, ma już trwałe miejsce na mapie najważniejszych pedagogicznych wydarzeń kon­ferencyjnych w Polsce. Tegoroczna edycja związana była z jubileuszem łączącym się z jej dwudziestą już edycją. W tekście zostały opisane najważniejsze elementy tegorocznej konferencji – zarówno naukowe, jak i związane z tzw. dniem tatrzańskim, tj. wędrowaniem po górach. Opracowanie zostało zakończone wnioskami, do których doszli uczestnicy spotkania.
Year
Volume
2
Issue
3
Physical description
Dates
published
2014-12-06
Contributors
References
Document Type
Publication order reference
Identifiers
YADDA identifier
bwmeta1.element.ojs-doi-10_19265_kp_2014_2_3_72
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.