Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2018 | 9 | 3 (30) | 25-34

Article title

An analysis of logistic processes related to customer service in Würth Ppolska Sp. z o.o. – a case study

Content

Title variants

PL
Analiza procesów logistycznych związanych z obsługą klienta w firmie Würth Polska Sp. Z o.O. - studium przypadku

Languages of publication

EN

Abstracts

EN
Changes in the market place new requirements for creating and delivering satisfaction to customers. Customers’ expectations about the quality of the delivered products are also changing. That is why the purpose of this article is to analyze logistic processes for customer service at Würth Polska. This will be preceded by a review of modern definitions of logistics and logistic processes. The paper also describes the results of the present author’s research focusing on the operation of the enterprise in questions and the opinions of customers relating to service quality. The internal materials of the investigated enterprise and the results of the research have shown the need to introduce improvements in the process of delivery of the ordered goods. This is necessary even despite the company’s extensive experience and brand recognition on the market. Therefore, it is also an interesting research question whether similar problems also occur in other companies of this type operating on the Polish market.
PL
Permanentne zmiany na rynku, stawiają przed przedsiębiorstwami nowe wymogi w zakresie kreowania i dostarczania satysfakcji klientom. Zmieniają się również oczekiwania klientów nie tylko odnośnie jakości produktów, ale również w obszarze sposobu ich dostarczenia zainteresowanej stronie. Stąd też celem niniejszego opracowania jest analiza procesów logistycznych dotyczących obsługi klienta w firmie firmy Würth Polska. W związku z tym zostały przytoczone współczesne definicje logistyki oraz procesów logistycznych. Zaprezentowano również opis prowadzonych, przez autora opracowania, badań własnych dotyczących funkcjonowania badanego podmiotu oraz opinii jego klientów na temat świadczonych usług. Dokonane analizy materiałów wewnętrznych badanego podmiotu oraz wyniki przeprowadzonych badań, ukazały konieczność wprowadzenia udoskonaleń, w procesie dostarczania zamówionego towaru, pomimo dużego doświadczenia i uznania marki firmy na rynku. Można zatem postawić pytanie, czy podobne problemu występują także u innych tego typu firm funkcjonujących na polskim rynku?

Keywords

Year

Volume

9

Issue

Pages

25-34

Physical description

Dates

published
2018-09-30

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_26881_wg_2018_3_03
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.