Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2020 | 8 | 1 | 325-343

Article title

Students’ motivation in distant education

Authors

Content

Title variants

PL
Motywacja uczniów w nauczaniu zdalnym

Languages of publication

Abstracts

PL
Motywacja uczniów bezpośrednio przekłada się na ich zaangażowanie oraz uzyskiwane efekty uczenia się. W procesie dydaktycznym można zorganizować działania tak, aby nie tylko wykorzystywać elementy motywacji zewnętrznej, ale też wzmacniać motywację wewnętrzną u uczniów, uwzględniając jednocześnie dynamiczny charakter motywacji. Przeprowadzone badanie pokazuje, jak kształtowała się motywacja uczniów do nauki języka angielskiego w czasie nauki zdalnej.
EN
Students’ motivation directly influences their involvement in learning and the results they achieve. The teaching-learning process should include activities that address not only extrinsic factors, but also strengthen students’ intrinsic motivation, and reflect the dynamic character of the phenomenon. The research conducted illustrates students’ motivation to learn English in the period of distant education and their perception of learning particular aspect of the language.

Year

Volume

8

Issue

1

Pages

325-343

Physical description

Contributors

  • Ateneum - Szkoła Wyższa w Gdańsku

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
1179289

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_36575_2353-2912_1_8_2020_325
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.