Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2016 | 40 | 2 | 13-27

Article title

Personal branding – wyzwanie dla zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnych organizacjach

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
W artykule dokonano analizy pojęcia personal branding oraz konsekwencji związanych ze świadomym budowaniem własnej marki przez pracowników dla zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnych organizacjach. Omówiono przyczynę wzrostu zainteresowa‑ nia tematyką personal branding oraz zasady tworzenia i rekonstruowania marki osobistej. Szczególną uwagę zwrócono na konieczność rozszerzania działań w obszarze budowania marki pracodawcy, zmiany podejścia do kształtowania ścieżek kariery zawodowej pracow‑ ników oraz modyfikacji programów zarządzania talentami.

Keywords

Year

Volume

40

Issue

2

Pages

13-27

Physical description

Dates

published
2016-06-30

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_5604_01_3001_0009_4605
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.