Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2015 | 37 | 3 | 111-129

Article title

Oczekiwania pracodawców a kształcenie kompetencji międzykulturowych przyszłych ekonomistów i menedżerów

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
W artykule podjęto refleksję nad kształceniem kompetencji komunikacji międzykultu‑ rowej studentów uczelni ekonomicznych. W opracowaniu postawiono tezę, że położenie większego akcentu na kształcenie owych kompetencji społecznych na uniwersytetach może pozytywnie wpłynąć na funkcjonowanie studentów w wielokulturowym społeczeń‑ stwie oraz dopasowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy. Przypuszcza się, że może to stanowić źródło przewagi konkurencyjnej absolwentów danej uczelni w wielokul‑ turowym środowisku biznesowym, a w konsekwencji w organizacjach ich zatrudniających. Przedstawiono istotę kompetencji komunikacji międzykulturowej oraz formy rozwijania tychże podczas formalnego procesu kształcenia na uniwersytecie, a także w ramach czasu wolnego studentów

Keywords

Year

Volume

37

Issue

3

Pages

111-129

Physical description

Dates

published
2015-09-30

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_5604_01_3001_0009_4652
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.