Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2016 | 41 | 3 | 165-177

Article title

Społeczne uwarunkowania postaw przedsiębiorczych

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
W kontekście kreowania i wzmacniania przedsiębiorczości znaczenie mają czynniki zarówno ekonomiczne, jak i pozaekonomiczne, w tym również społeczne. Celem arty‑ kułu jest eksploracja społecznych determinant postaw przedsiębiorczych obejmujących zmienne społeczno‑demograficzne, a także te związane z socjalizacją, stanowiące istotne mechanizmy warunkujące przedsiębiorczość. Podstawę empiryczną prezentowanych ana‑ liz stanowią badania ogólnopolskie zrealizowane przez Centrum Badań Opinii Społecznej na zlecenie Uniwersytetu Łódzkiego w ramach grantu nt. Przedsiębiorczość Polaków – aspekt społeczny i przestrzenny.

Keywords

Year

Volume

41

Issue

3

Pages

165-177

Physical description

Dates

published
2016-09-30

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_5604_01_3001_0009_4995
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.