Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2012 | 24 | 2 | 101-116

Article title

Badanie satysfakcji pracowników jako narzędzie do lepszego zdiagnozowania sytuacji w organizacji w procesie wprowadzania zmian

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Celem artykułu jest pokazanie, jakie narzędzia warto zastosować do zdiagnozowania sytuacji w organizacji w procesie wprowadzania zmian w kontekście wyzwań, przed którymi znajdują się współczesne firmy. Wykorzystane w artykule dane, pochodzą z przeprowadzonego badania klimatu organizacji i satysfakcji pracowników, które odbyło się w grudniu 2011 r. w międzynarodowym zakładzie produkcyjnym w branży samochodowej. W artykule została postawiona teza, że warunkiem zmiany jest kompleksowa diagnoza organizacji, której można dokonać poprzez przeprowadzenie badania satysfakcji pracowników. Tego typu badanie pozwala poznać co dla organizacji i jej pracowników jest kluczowe w procesie wdrażania zmian oraz w jaki sposób przygotować się do tego procesu, żeby zminimalizować opór wobec podejścia do zmian i stworzyć warunki do podniesienia satysfakcji z pracy wśród pracowników.

Keywords

Year

Volume

24

Issue

2

Pages

101-116

Physical description

Dates

published
2012-06-30

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_5604_01_3001_0009_5801
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.