Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2017 | 44 | 2 | 25-37

Article title

Zagadnienie wiedzy i organizacyjnej kreatywności – ujęcie fenomenologiczne

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Są dwa rodzaje mądrości: ta zdobyta,jak dziecko w szkole zapamiętuje fakty i pojęcia z książekoraz z tego, co mówi nauczyciel. [...]Ta druga mądrość jest zdrojem wytryskującym z wnętrzai rozlewającym się na zewnątrz. Dżalaluddin Rumi, Dwa rodzaje mądrościWe współczesnej nauce, gdzie „kreatywność” jest jedną z  kluczowych kwestii, badacze coraz częściej mówią o „kreatywnej gospodarce”. Wpływ kreatywności na rozwój przedsiębiorstwa jest coraz częściej brany pod uwagę również przez przedsiębiorców i menedżerów. Celem artykułu jest analiza ludzkiej kreatywności przez zastosowanie ujęcia fenomenologicznego. Perspektywa fenomenologiczna umożliwia dogłębną eksplorację czynników, które są istotne zarówno dla rozwoju człowieka, jak i dla zrównoważonego rozwoju organizacji.

Keywords

Year

Volume

44

Issue

2

Pages

25-37

Physical description

Dates

published
2017-06-30

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_5604_01_3001_0010_3171
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.