Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Journal
Psychologia Wychowawcza
Year
2024
Volume
---
Issue
71(29)
Identifiers
Cover
Volume contents
71(29)
article:
Od definicji do skutecznej interwencji: jak rozumieć zjawisko bullyingu?
(
Mróz J. T.
,
Wójcik M.
,
Poraj-Weder M.
), p. 5-22
article:
What’s school got to do with it? Critically addressing the school in school bullying
(
Horton P.
), p. 23-34
article:
Bullying a wchodzenie w dorosłość. Znaczenie doświadczenia przemocy rówieśniczej dla zdrowia psychicznego młodych dorosłych
(
Mondry M.
,
Popyk A.
,
Pustułka P.
,
Winogrodzka D.
,
Wójcik M.
), p. 35-54
article:
Klasyfikacja dzieci doświadczających przemocy rówieśniczej w Polsce przy użyciu analizy klas latentnych
(
Wójcik S.
), p. 55-67
article:
„Coś się dzieje w naszej rodzinie” – analiza jakościowa mikrosystemowych uwarunkowań rodzicielskich interwencji antybullyingowych
(
Mróz J. T.
), p. 68-94
article:
Odpowiedzialność prawna nauczyciela w przypadku bullyingu w szkołach i placówkach oświatowych – wybrane zagadnienia
(
Kowalski M.
), p. 95-107
article:
Negatywne myśli wobec siebie wśród młodzieży licealnej – warsztat o czułym podejściu do siebie
(
Augustyniak-Laube W.
,
Pełka M.
,
Trybus R.
), p. 125-139
article:
Postrzeganie przemocy nauczycieli wobec uczniów z perspektywy dorosłych uczniów
(
Kosowska M.
), p. 140-154
article:
Przemoc rówieśnicza i bullying: doświadczenia i sposoby radzenia sobie wychowawców klas IV–VIII
(
Nyikó E. K.
), p. 155-171
article:
Zastosowanie terapii ACT w pracy z rodzicami dzieci doświadczających prześladowania rówieśniczego (bullyingu)
(
Gorzołka A.
), p. 173-186
article:
Przeciwdziałanie bullyingowi w szkole – znaczenie i możliwości prowadzenia działań profilaktycznych w polskich szkołach
(
Leszczyńska A.
), p. 187-195
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.