Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Wrocławski. Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych. Instytut Historyczny
Journal
Śląski Kwartalnik Historyczny Sobótka
Year
2021
Volume
76
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
„…kazali mu klękać przed martwym wodzem, który poległ w Sandomierzu”. W kwestii pochówku mongolskich wojowników oraz ich ofiar w czasie najazdu na Europę
(
Żerelik R.
), p. 7-30
article:
Proroctwo legnickiej tragedii? Głos w dyskusji nad symboliką pieczęci księżnej Anny Przemyślidki
(
Sobel J. R.
), p. 31-57
article:
Idealizacja przeszłości: opat Piotr o kryzysie moralnym po „najeździe pogan” (Z Księgi henrykowskiej)
(
Cetwiński M.
), p. 59-76
article:
Między historią, tradycją a narracją. Powstanie Muzeum Bitwy Legnickiej w Legnickim Polu na tle pramuzealnych i muzealnych upamiętnień bitwy z 1241 r.
(
Byś K.
), p. 77-107
article:
Panowanie króla Jerzego ze śląskiej perspektywy (w 550. rocznicę śmierci monarchy)
(
Czechowicz B.
), p. 109-129
article:
Henryk Kocój, Nieznane relacje dyplomatów pruskich w przeddzień wojny Francji z Austrią i Prusami w 1792 roku, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020, ss. 153.
(
Wiśniewska D.
), p. 135-139
article:
Adriana Dawid, Niepolskie opolskie. Władze polityczne i administracyjne wobec proniemieckich postaw mieszkańców województwa opolskiego (1950–1956), Opole: Uniwersytet Opolski, 2020 (Studia i Monografie, 585), ss. 630, ill.
(
Strauchold G.
), p. 140-144
article:
Bartosz Kruk, Kolej na Dolnym Śląsku w latach 1945–1949. Odbudowa i funkcjonowanie w cieniu militaryzacji, Wrocław– Lubin: GAJT, 2020, ss. 256, ill.
(
Bereszyński Z.
), p. 145-149
article:
Najnowsze wydawnictwa z zakresu historii Śląska
(
Mrozowicz W.
), p. 151-157
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.