Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polska Akademia Nauk
Journal
Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych
Year
2012
Volume
---
Issue
LXV
Identifiers
Cover
Volume contents
LXV
article:
Ewolucja krajowych i międzynarodowych unormowań w zakresie ochrony praw dziecka w XIX i XX w.
(
Wojniak J.
), p. 5-18
article:
Kształcenie nauczycieli w Europie w kontekście Procesu Bolońskiego
(
Włoch A.
), p. 19-30
article:
Nowe uwarunkowania edukacyjne epoki dzieci sieci
(
Morbitzer J.
), p. 31-48
article:
Zagrożenia internetowe w świadomości młodzieży
(
Bereźnicka M.
), p. 49-67
article:
Nauczyciele akademiccy w percepcji studentów
(
Rudkowska G.
), p. 69-81
article:
Koncepcja organizacji uczącej się w perspektywie pracy przedszkola
(
Sajdera J.
), p. 83-92
article:
Język, który zniewala – praktyki ramowania w edukacji przedszkolnej
(
Grochowalska M.
), p. 93-103
article:
Wczesnorozwojowe wyznaczniki teorii umysłu w kontekście głuchoty
(
Kossewska J.
), p. 105-124
article:
Dylematy w edukacji i rehabilitacji osób głuchych i słabosłyszących
(
Gunia G.
), p. 125-135
article:
Werbalne i pozawerbalne zdolności twórcze uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim
(
Parys K.
), p. 137-149
article:
Studenci pedagogiki specjalnej w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną – opinie nauczycieli ćwiczeniowych
(
Baraniewicz D.
), p. 151-163
article:
Problematyka teleologiczna w andragogice specjalnej
(
Cierpiałowska T.
), p. 165-173
article:
Zaburzenia BFRB u młodzieży
(
Kałużna-Wielobób A.
,
Prochwicz K.
), p. 175-189
article:
Opinie studentek dotyczące przerywania ciąży. Doniesienie z badań
(
Czerwińska-Jakimiuk E.
), p. 191-201
article:
Agresywność osób wykolejonych społecznie
(
Abramciów R.
,
Lewicka-Zelent A.
), p. 203-215
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.