Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Journal
Roczniki Nauk Społecznych
Year
2005
Volume
33
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Filozofia wychowania do prawdy
(
Chudy W.
), p. 5-13
article:
Wprowadzenie do pedagogicznej myśli Karola Wojtyły – Jana Pawła II
(
Starnawski W.
), p. 15-29
article:
Miłość miłosierna jako wartość edukacyjna
(
Rynio A.
), p. 31-48
article:
Cierpienie i śmierć w doświadczeniach dzieci i młodzieży z chorobą nowotworową. Na podstawie literatury faktu
(
Goljan B.
), p. 49-67
article:
Psychologiczno-społeczne funkcjonowanie młodzieży mającej rodzeństwo z niepełnosprawnością umysłową
(
Sidor B.
), p. 69-84
article:
Opieka nad dzieckiem przestępczym na ziemiach polskich w XIX wieku
(
Szewczyk I.
), p. 85-102
article:
Terminologia dotycząca zagadnienia trudności szkolnych w publikacjach anglojęzycznych i jej polskie odpowiedniki
(
Domagała-Zyśk E.
), p. 103-112
article:
Salezjański system wychowania – w opiniach młodzieży
(
Woś M.
), p. 113-133
article:
Pedagodzy kolegium jezuickiego w Lublinie w XVI i XVII wieku
(
Kupisz A.
), p. 135-148
article:
Ignacy Wachowiak – tancerz, choreograf, pedagog (1936-1996)
(
Drela L.
), p. 149-167
article:
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej „Niewypowiedziane ukryte w nas”, Łódź, 4 czerwca 2004 roku
(
Wojcieszuk M.
), p. 173-177
article:
Sprawozdanie z pierwszego spotkania założycielskiego Zespołu Pedagogiki Chrześcijańskiej Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk
(
Rynio A.
), p. 178-179
article:
Stanisław Litak, Historia wychowania. Podręcznik akademicki, t. 1: Do wielkiej rewolucji francuskiej
(
Gach P. P.
), p. 181-182
article:
Aksjologia edukacji dorosłych, red. Janina Kostkiewicz
(
Jusiak R.
), p. 183-185
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.