Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Journal
Lubelski Rocznik Pedagogiczny
Year
2020
Volume
39
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Status pedagogiki zdrowia w Niemczech – w poszukiwaniu inspiracji do umocnienia subdyscypliny w systemie nauk o wychowaniu w Polsce
(
Buczak A.
)
article:
Funkcjonowanie na pograniczu a spostrzeganie zróżnicowania kulturowego w deklaracjach polskich i czeskich studentów
(
Szafrańska A.
)
article:
Solution-focused social rehabilitation
(
Szczepkowski J.
)
article:
Health consciousness as a real phenomenon in view of John R. Searle's considerations. Presence of the term in health pedagogy
(
Łukasik I. M.
)
article:
Strona tytułowa wraz ze spisem treści
(
Barabas M.
)
article:
Poziom poczucia własnej skuteczności a zasoby osobiste i społeczne osób skazanych
(
Wojnarska A. D.
,
Osińska M.
)
article:
Wstęp
(
Sosnowska-Bulicz E.
)
article:
Działania podejmowane w procesie resocjalizacji dziewcząt niedostosowanych społecznie w ocenie ich rodziców
(
Siemionow J. M.
)
article:
„Marzyłam, aby zostać nauczycielką”. O motywach wyboru zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – doniesienie z badań
(
Sosnowska-Bielicz E. M.
)
article:
Tożsamość i pamięć społeczna z perspektywy edukacji międzykulturowej – na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich i izraelskich licealistów
(
Sacharczuk J.
)
article:
Diagnosis of preferences and special talents in the child's – opinions of surveyed teachers
(
Kisiel M.
)
article:
Stałość przeświadczeń nauczycieli o wypełnianiu roli zawodowej w zmieniającej się szkole w świetle badań empirycznych
(
Popławska A.
)
article:
Aksjologiczny kontekst procesu dewiacji zachowania u dorastających
(
Opozda-Suder S.
,
Ostafińska-Molik B.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.