Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Journal
Lubelski Rocznik Pedagogiczny
Year
2022
Volume
41
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Od nowa? Edukacja przez całe życie w polskiej polityce publicznej
(
Solarczyk-Szwec H.
), p. 7-18
article:
Socio-Cultural Animation and Media Education in the Face of Digital Information Misuse
(
Pira F.
,
Lisiecka A.
), p. 19-33
article:
Human Biography as a “Chronicle of Crises”. The Turning Points an Individual Arrives at, and Education
(
Tomaszewska R.
), p. 35-49
article:
Zdalne nauczanie jako trudne doświadczenie życiowe dzieci, rodziców i nauczycieli
(
Matyjas B.
), p. 51-66
article:
Academic Interpersonal Relations during the Pandemic Remote Education in the Opinion of Academic Teachers
(
Łukasiewicz-Wieleba J.
,
Romaniuk M. W.
), p. 67-81
article:
Dynamika zmian zasobów osobistych studentów pedagogiki funkcjonujących w warunkach pandemii COVID-19
(
Kulawska E.
), p. 83-100
article:
Transformatywna (?) zmiana zachowań wolnoczasowych studentów w czasie pandemii
(
Błajet P. P.
,
Przyborowska B.
), p. 101-112
article:
Samopoczucie studentek w okresie pandemii w aspekcie duchowości
(
Łukasik I. M.
), p. 113-127
article:
Rodzice dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną wobec Kręgów Wsparcia jako modelu pracy środowiskowej wspierającego inkluzję społeczną – raport z badań fokusowych
(
Żyta A. B.
), p. 129-146
article:
Wybrane obszary wsparcia psychologicznego uczniów zdolnych
(
Sękowski A. E.
,
Płudowska M. M.
), p. 147-160
article:
Wychowawczy udział rodziny w kształtowaniu motywacji altruistycznej młodzieży. Komunikat z badań
(
Leśniak-Walczuk P.
), p. 161-178
article:
Wychowanie w ujęciu Profesora Mieczysława Łobockiego oraz kierunki zainteresowań badawczych pracowników Katedry Teorii Wychowania UMCS – jubileusz pięćdziesięciolecia
(
Zubrzycka-Maciąg T.
,
Wosik-Kawala D.
), p. 179-194
article:
E-Learning and Communication between Teachers and the Student with Asperger Syndrome in the Time of the COVID-19 Pandemic. A Research Report
(
Żuraw H. M.
), p. 195-209
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.