Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Journal
Collectanea Theologica
Year
2016
Volume
86
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Izrael jako mesjańska Mądrość i jej świadectwo pośród narodów w Iz 55,3-5. Studium egzegetyczo-historyczne
(
Zawadzki A.
), p. 5-50
article:
Psalm 1 jako zachęta do czytania i studiowania Pisma Świętego
(
Knut T.
), p. 51-68
article:
Spotkanie starożytnego chrześcijaństwa z filozofią grecką (w czasach Justyna Męczennika i Klemensa Aleksandryjskiego)
(
Pawłowski K.
), p. 69-84
article:
„Droga serca” w doświadczeniu i refleksji św. Augustyna
(
Mejzner M.
), p. 85-114
article:
Spór o białorutenizację Kościoła katolickiego na Białorusi
(
Dworzecka J.
), p. 115-139
article:
Biuletyn biblijny
(
Strzałkowska B.
), p. 141-176
article:
Biuletyn teologii laikatu
(
Parzyszek C.
), p. 177-194
article:
Nagroda Ratzingera 2015
(
Mejzner M.
), p. 195-201
article:
Czym jest podejście, a czym metoda?
(
Bartnicki R.
), p. 203-206
article:
Kwestie terminologiczne w egzegezie biblijnej
(
Chrostowski W.
), p. 207-208
article:
Marian MAŁECKI, Z Ziemi Świętej do Polski. Dzieje Bożogrobców. From Holy Land to Poland. The History of the Order of the Holy Sepulcre, Zakon Rycerski Świętego Grobu Bożego w Jerozolimie: Zwierzchnictwo w Polsce – Drukarnia Archidiecezjalna w Katowicach, 2013, ss. 159.
(
Chrostowski W.
), p. 209-212
article:
Sylwia SURDYKOWSKA (red.), Orientalistyka. Rozważania o nauce, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2015, ss. 206.
(
Chrostowski W.
), p. 212-215
article:
Ks. Leonard FIC, Buddyzm w kulturze Zachodu, Religie Świata – Świat Religii 18, Wydawnictwo „Polihymnia”, Lublin 2016, ss. 240.
(
Szuppe P.
), p. 215-221
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.