Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Journal
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia
Year
2015
Volume
49
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Główne kierunki działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej
(
Sobczyk G.
)
article:
Warunki udziału w postępowaniu i sposób ich spełnienia przez wykonawców a zasada uczciwej konkurencji w zamówieniach publicznych
(
Starzyńska W.
)
article:
Usługi kształcenia na poziomie wyższym – modele i czynniki rozwoju
(
Pluta-Olearnik M.
)
article:
Złożoność kultury organizacyjnej w perspektywie międzynarodowej
(
Sitko-Lutek A.
)
article:
Innowacje marketingowe w działalności przedsiębiorstw handlowych
(
Sławińska M.
)
article:
Przesłanki nowej strategii rozwojowej polskiego rolnictwa
(
Zalewa J.
)
article:
Wyniki gospodarcze Szwecji w latach 2000–2013 a problem wprowadzenia euro
(
Mucha-Leszko B.
,
Kąkol M.
)
article:
Procesy logistyczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
(
Skowronek C.
)
article:
Przekształcenia polskiego systemu bankowego w latach 1989–2014
(
Węcławski J.
)
article:
Czynniki nierównowagi finansów publicznych w Polsce – próba oceny wybranych kategorii
(
Szołno-Koguc J.
)
article:
Rola gospodarki lokalnej w rozwoju regionu lubelskiego
(
Wich U.
)
article:
Substytucyjność i komplementarność fizycznego i wirtualnego kanału zakupu
(
Mącik R.
)
article:
Strategiczne aspekty zarządzania marką
(
Lembrych-Furtak R.
)
article:
Nowoczesne technologie w polityce substytucji importu na rynku farmaceutycznym
(
Gileta Y.
,
Krykavskyy Y.
)
article:
Target costing – znaczenie perspektywy klienta w procesie ustalania ceny
(
Bondos I.
)
article:
Pomiar kapitału marek własnych detalistów
(
Łukasik P.
,
Shivinski B.
)
article:
Obligacje o zmiennym oprocentowaniu. Struktura i funkcjonowanie instrumentu
(
Mamcarz H.
)
article:
Rola marketingowego zarządzania szkołą wyższą w aspekcie zmian na rynku usług edukacyjnych
(
Celoch A.
)
article:
Instytucjonalno-systemowe bariery rozwoju przedsiębiorstw gastronomicznych i noclegowych w województwie lubelskim
(
Kuźmicki M.
)
article:
Bibliografia prac prof. dr hab. Genowefy Sobczyk Bibliografia prac prof. dr hab. Genowefy Sobczyk
(
Sobczyk G.
)
article:
Postrzeganie ryzyka jako czynnik warunkujący zachowanie konsumenta w kanale dystrybucji
(
Lipowski M.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.