Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Journal
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia
Year
2015
Volume
49
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Rola Portu Busan w logistyce międzynarodowej Korei Południowej
(
Antonowicz M.
,
Araszkiewicz A.
)
article:
Badania opinii pracowników w procesie identyfikacji patologicznych zachowań w miejscu pracy
(
Szostek D.
)
article:
Określenie perspektyw rozwoju handlu elektronicznego w Polsce na podstawie analizy zachowań segmentu „młodzi dorośli”
(
Ostrowska I.
)
article:
Relacje w łańcuchach dostaw w kontekście działań innowacyjnych
(
Surmacz T.
)
article:
Strategia outsourcingu w przedsiębiorstwach sieciowych
(
Petryk I.
)
article:
Wpływ globalizacji na zachowania konsumentów w województwie lubuskim w świetle badań
(
Michałowska M.
,
Danielak W.
)
article:
Wymiary efektu kraju pochodzenia i ich pomiar
(
Magier-Łakomy E.
,
Boguszewicz-Kreft M.
)
article:
Wpływ postrzeganego ryzyka związanego z markami własnymi na zachowania nabywców – przegląd czterech dekad badań
(
Łukasik P.
,
Schivinski B.
)
article:
Pakietyzacja usług z perspektywy konsumenta
(
Lipowski M.
)
article:
Problemy i perspektywy powstania wspólnych produktów turystycznych dla lokalnych społeczności
(
Karyy O.
,
Hlynskyy N.
)
article:
Działania marketingowe przedsiębiorstw wcześnie umiędzynarodowionych. Wyniki badań empirycznych
(
Kowalik I.
)
article:
Marketing międzynarodowy w warunkach geopolitycznej konfrontacji
(
Kanishchenko O.
)
article:
Źródła informacji wykorzystywane w poszukiwaniu zagranicznych partnerów biznesowych a postrzeganie barier w nawiązywaniu współpracy międzynarodowej
(
Danik L.
)
article:
Wizerunek Polski jako destynacji turystycznej w krajach głównych partnerów gospodarczych
(
Kuźmicki M.
,
Wasilewska M.
)
article:
Bariery innowacji technologicznych i międzynarodowa orientacja rynkowa polskich przedsiębiorstw przemysłowych
(
Lewandowska M. S.
)
article:
Wpływ globalizacji na rozwój logistyki miasta
(
Krykavskyy Y.
,
Woronina R.
)
article:
Percepcja uczciwości cen w środowisku online i offline – taka sama czy inna?
(
Bondos I.
)
article:
Wpływ nowych mediów na zachowanie klientów na rynku
(
Chęcińska-Zaucha A.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.