Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Towarzystwo Kultury Języka
Journal
Poradnik Językowy
Year
2017
Volume
745
Issue
6
Identifiers
Cover
Volume contents
6
article:
Podstawy teoretyczne diagnozy i terapii logopedycznej pacjentów z uszkodzeniami / dysfunkcjami układu pozapiramidowego
(
Jauer-Niworowska O.
,
Emiluta-Rozya D.
), p. 7-14
article:
Opóźnienia w rozwoju mowy a afazja rozwojowa w praktyce logopedycznej
(
Kurowska M.
), p. 15-26
article:
Zasady postępowania logopedycznego w wypadku dzieci z rozszczepem podniebienia i wargi
(
Siudzińska N.
), p. 27-38
article:
Nowe formy rehabilitacji neurologopedycznej jako odpowiedź na nowe formy farmakoterapii w chorobie Alzheimera
(
Wolańska E.
), p. 39-52
article:
Grafetyka w służbie logopedii
(
Zawadka J.
), p. 53-62
article:
Miejsce artykulacji polskiej spółgłoski bocznej. Badanie z wykorzystaniem artykulografi i elektromagnetycznej
(
Lorenc A.
), p. 63-73
article:
Głoski [ś, ź, ć, ʒ́] w wymowie studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Ujęcie socjolingwistyczne
(
Ciecierska-Zajdel B.
), p. 74-83
article:
Wykorzystanie siatki pól semantyczno-leksykalnych w programie terapeutycznym służącym kształtowaniu języka. Propozycja
(
Bieńkowska K. I.
,
Siudzińska N.
,
Stępień M.
), p. 84-95
article:
Adaptacja Zintegrowanej Skali Rozwoju (ISD) do potrzeb języka polskiego
(
Bieńkowska K. I.
), p. 96-105
article:
Izabela Więcek-Poborczyk, Normy wymawianiowe polszczyzny a wariantywność wymowy, Warszawa 2014
(
Sołtys I.
), p. 106-108
article:
Halina Pelcowa, Słownik gwar Lubelszczyzny, t. IV: Sad i ogród warzywny. Budownictwo i przestrzeń podwórza, Lublin 2016
(
Kapusta M.
), p. 109-111
article:
Anastazje, dyzmowie i misiewicze, czyli o eponimach
(
Dubisz S.
), p. 112-113
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.