Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zeszyty Prasoznawcze
Year
2018
Volume
61
Issue
2 (234)
Identifiers
Cover
Volume contents
2 (234)
article:
Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej i jego wkład w rozwój nauk o mediach w Polsce w latach 1998–2018
(
Sasińska-Klas T.
), p. 160-176
article:
Robot journalism – czy w newsroomach przyszłości będą pracować automaty?
(
Wawer M.
), p. 177-190
article:
Koncepcja bańki filtrującej a hipernarcyzm nowych mediów
(
Szpunar M.
), p. 191-200
article:
Od pozornej wiedzy do komory pogłosowej i nadmiaru informacji. Krótki przegląd strachów medialnych
(
Furman W.
), p. 201-208
article:
#Humanity washed ashore. Visual metaphors and emotions in social media
(
Hodalska M.
), p. 209-223
article:
Mediatyzacja polityki w tygodnikach opinii w Polsce – między polityzacją a komercjalizacją
(
Dobek-Ostrowska B.
), p. 224-246
article:
Przełomy i kryzysy – zmiany medialnej reprezentacji środowisk politycznych w radiu i telewizji
(
Meler A.
,
Sojak R.
,
Piechocka A.
), p. 247-269
article:
The Discursive Image of Poland in Argentinean newspaper La Nación (2004–2016)
(
Wszołek A.
,
Płaneta P.
), p. 270-298
article:
Reforma prasy Émile’a de Girardin i jej polskie reperkusje
(
Żyrek-Horodyska E.
), p. 299-315
article:
Władysław Umiński (1865–1954). Popularyzator przyrody i techniki
(
Cieślikowa A. J.
), p. 316-326
article:
Reklama religijna jako odrębny rodzaj reklamy
(
Stępniak K.
), p. 327-341
article:
Studia nad kulturowymi i mentalnymi stosunkami dwóch narodów: polskiego i rosyjskiego
(
Wilczewski M.
), p. 342-348
article:
Książka o dziennikarstwie śledczym
(
Pokorna-Ignatowicz K.
), p. 349-350
article:
O potrzebie badań nad prasą dla młodych czytelników
(
Flont M.
), p. 350-353
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.