Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zeszyty Prasoznawcze
Year
2024
Volume
67
Issue
3 (259)
Identifiers
Cover
Volume contents
3 (259)
article:
Ekoreportaże Jana Mencwela i Michała Książka w świetle paradygmatu dziennikarstwa ekologicznego
(
Żyrek-Horodyska E.
), p. 11-30
article:
Animal studies jako terytorium badawcze w polskim medioznawstwie. Obrazy zwierząt w mediach podczas kataklizmów
(
Hodalska M.
), p. 31-43
article:
Wizualizacje danych w polskim ekodyskursie prasowym
(
Modrzejewska E.
,
Mateja D.
), p. 45-64
article:
Charakterystyczne kolokacje w wybranych ekoreportażach prasowych z lat 2022–2024
(
Ostrowska K.
), p. 65-76
article:
Media o ociepleniu klimatu: biznes i emocje a fakty
(
Ślósarz A.
), p. 77-95
article:
Wektory ekosprawiedliwości. Reportaże eko- i antropocentryczne
(
Tabaszewska J.
), p. 97-113
article:
War Fact-Checking: Strategies and Methodology for Debunking Disinformation on the War in Ukraine at the Demagog.org.pl Website
(
Szafrańska M.
), p. 115-135
article:
Conspiracy Theories Generated by Digital Anti-vaccination Communities. Netnographic Case Study of a Facebook Group
(
Halska-Pionka B.
,
Cheba P.
), p. 137-155
article:
Panorama polskiej mediosfery. "Leksykon terminów medialnych", czyli polski wkład w rozwój medioznawstwa. Kazimierz Wolny‑Zmorzyński, Krystyna Doktorowicz, Ryszard Filas i Paweł Płaneta (red.): Leksykon terminów medialnych, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2024, s. 962.
(
Hodalska M.
), p. 157-161
article:
Alternatywne style życia w PRL-u. Justyna Harbanowicz, Agnieszka Dytman‑Stasieńko, Magazyn ilustrowany „Ty i Ja”. Projekt alternatywnych stylów życia w PRL-u, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2021, s. 332.
(
Idem M.
), p. 163-169
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.