Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Dolnośląski DSW. Wydawnictwo Naukowe DSW
Journal
Forum Oświatowe
Year
2013
Volume
25
Issue
2(49)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(49)
article:
Tutoring nauczycielski – tutoring rówieśniczy: aspekty etyczne
(
Brzezińska A. I.
,
Appelt K.
), p. 13-29
article:
Społeczny kontekst rozwoju. Użyteczność wybranych koncepcji psychologii rozwojowej dla relacji coachingu i mentoringu
(
Smorczewska B.
), p. 31-40
article:
Coaching a poczucie koherencji
(
Worsztynowicz A. I.
), p. 41-55
article:
Psychologiczne uwarunkowania sposobów reagowania na feedback w procesie coachingu
(
Fornalczyk A.
), p. 57-72
article:
Bariery i ograniczenia mentoringu w polskich organizacjach
(
Mesjasz J.
), p. 73-88
article:
Pragmatyka współcześnie stosowanych metod nauczania – uczenia się
(
Panfil R. J.
), p. 89-101
article:
Badanie psychospołecznych potrzeb współczesnych nastolatków i ich implikacje dla edukacji
(
Pereświet-Sołtan A. M.
), p. 105-123
article:
Tutoring a czas. Strukturalizacja czasu w opinii tutorów szkolnych z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej
(
Sarnat-Ciastko A. R.
), p. 125-139
article:
Jobcoaching – przykład dobrych praktyk
(
Dobrowolska M. A.
), p. 143-151
article:
Coaching jako narzędzie wspierania talentów trenerskich
(
Mesjasz J.
), p. 156-165
article:
Tutoring szkolny jako koncepcja i metoda wsparcia rozwoju ucznia
(
Drozd E.
,
Zembrzuska A.
), p. 167-175
article:
Cox, E., Bachkirova, T., Clutterbuck, D. (red. ). (2010). The Complete Handbook of Coaching. London: SAGE Publications, ss. 464
(
Worsztynowicz A. I.
), p. 187-190
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.