Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
57
Journal
Zeszyty Łużyckie
Publisher
Uniwersytet Warszawski. Wydział Polonistyki
Year
2022
Identifiers
Volume contents
57
article:
Types of non-dominant languages in Europe
(
Knoll V.
), p. 23-51
article:
Metodologiczne i teoretyczne wyzwania badań nad żywotnością etnolingwistyczną grup posługujących się językami kolateralnymi w Polsce
(
Dołowy-Rybińska N.
,
Mętrak M.
), p. 53-70
article:
Akcent w deklinacji połabskiego rzeczownika w ujęciu diachronicznym
(
Rachwał P. M.
), p. 71-105
article:
Leksem druh ‘towarzysz’, ‘przyjaciel’ – czy jest pożyczką i skąd
(
Siatkowski J.
), p. 107-115
article:
Wariantywność końcówek rzeczownikowych dopełniacza liczby mnogiej w języku chorwackim
(
Jachimczyk D.
), p. 117-131
article:
Wstęp do metodologii badań nad mniejszością składniową na przykładzie współczesnego polskiego reportażu książkowego
(
Ostrowska K. M.
), p. 133-150
article:
Tożsamość śląska w systemie pojęciowym budzicieli polskiego życia narodowego na Śląsku Cieszyńskim w XIX wieku
(
Greń Z.
), p. 151-183
article:
Veliki čestitar – čestitka kao izraz jezične kulture i identiteta
(
Macan Ž.
), p. 185-201
article:
Fonološka odstupanja govornika farsija u pisanome diskursu na početnoj razini učenja hrvatskoga kao inoga jezika
(
Diklić T.
), p. 203-217
article:
Ismail Kadare’s literary strategies. Legends, architectures and a parallel universe in The Three-Arched Bridge (1978)
(
Kobayashi H.
), p. 219-234
article:
Filtry Słowiańszczyzny. Prolegomena (Część II)
(
Kobylińska A. K.
), p. 235-255
article:
Rec.: Zbigniew Kopociński, Krzysztof Kopociński, Horka – łużycka Golgota służby zdrowia 2. Armii Wojska Polskiego, Wydawnictwo Uczelniane PWSZ, Głogów 2021, 391 s.
(
Woszczerowicz Z. A.
), p. 257-260
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.