Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Adam Marszałek
Journal
Kultura i Edukacja
Year
2020
Volume
---
Issue
3(129)
Identifiers
Cover
Volume contents
3(129)
article:
Doświadczenie migracji w badaniach, edukacji i praktyce życia codziennego. Tytułem wprowadzenia
(
Młynarczuk-Sokołowska A.
), p. 9-14
article:
Ku globalnemu paradygmatowi współistnienia kultur w warunkach ustawicznych migracji
(
Nikitorowicz J.
), p. 17-31
article:
Imigranci zarobkowi w Polsce: kim są ci, którzy skrywają się za liczbami? Przypadek ukraińskiej rodziny
(
Kożyczkowska A.
), p. 32-58
article:
Sytuacja (edukacyjna) dzieci z doświadczeniem migracyjnym w czasie kryzysu związanego z pandemią COVID-19
(
Dąbrowa E.
), p. 59-75
article:
Diagnostyka psychopedagogiczna problemów przystosowawczych i(e)migrantów o charakterze transkulturowym
(
Guziuk-Tkacz M.
), p. 76-93
article:
Postrzeganie imigrantów w aspekcie afektywnym przez studentów pedagogiki w perspektywie ich przyszłej pracy zawodowej
(
Okrasa M.
,
Dąbrowska-Żmuda K.
), p. 94-112
article:
Problemy współczesnego dualnego kształcenia zawodowego w Niemczech. Między dynamiką zmian a wielokulturowością
(
Rogowska A. K.
), p. 113-131
article:
Dzieci migrantów w polskim systemie edukacji. Problemy w diagnozowaniu i organizowaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej
(
Ostafińska-Molik B.
,
Olszewska-Gniadek J.
), p. 135-153
article:
Asystent międzykulturowy w procesie międzykulturowego otwierania się szkoły
(
Potoniec K.
), p. 154-167
article:
Migracja w świat online a realizacja założeń hipotezy kontaktu w dobie pandemii COVID-19
(
Zakrzewska-Olędzka D.
), p. 168-183
article:
Lalki-motanki jako metoda pracy nad zrozumieniem doświadczenia migracyjnego
(
Świdzińska A.
), p. 184-201
article:
Adela Kożyczkowska, Anna Młynarczuk-Sokołowska, Kulturowe konteksty dzieciństwa. Szkice antropologiczno‑pedagogiczne, Wydawnictwo Naukowe Katedra, Gdańsk 2018, ss. 326
(
Szostak-Król K.
), p. 205-209
article:
Anna Odrowąż-Coates, Socio-Educational Factors and the Soft Power of Language: The Deluge of English in Poland and Portugal, Lexington Books, Rowman & Littlefield, New York 2019, ss. 188
(
Markowska-Manista U.
), p. 210-213
article:
Piotr Pieńkowski, Bezpieczeństwo narodowe w świadomości społeczności Wrocławia. Studium socjologiczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2014, ss. 207 (polemika z recenzją autorstwa Marcina Płoskiego opublikowaną w „Kulturze i Edukacji” 2019, nr 3)
(
Pieńkowski P.
), p. 214-216
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.