Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Adam Marszałek
Journal
Kultura i Edukacja
Year
2025
Volume
---
Issue
2(148)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(148)
article:
Poczucie kompetencji zawodowych nauczycieli szkół wiejskich do pracy z uczniami o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych
(
Sakowicz-Boboryko A.
), p. 11-27
article:
Rozwijanie kompetencji osobistych uczniów z dysfunkcją wzroku w szkołach muzycznych poprzez realizację celów edukacji włączającej
(
Žuk-Butkuvienė A.
), p. 29-46
article:
Kształtowanie postaw obywatelskich jako element oddziaływań resocjalizacyjnych w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych
(
Chudnicki A.
), p. 47-59
article:
Znaczenie aktywności fizycznej dla dobrostanu zdrowotnego dzieci w wieku wczesnoszkolnym
(
Wójcik A.
), p. 61-76
article:
Wybrane predyktory zadowolenia z ciała u kobiet g/Głuchych, słabosłyszących i słyszących
(
Gola J.
,
Jędrzejak M.
,
Kubasik M.
,
Rogowski W.
), p. 77-94
article:
Zatrudnienie wspomagane jako element skutecznej inkluzji zawodowej osób z niepełnosprawnością sprzężoną, w tym spektrum autyzmu
(
Kominiarek Ł.
,
Jóźwiak M.
), p. 95-109
article:
Trauma jako następstwo przemocy w kinie meksykańskim XXI wieku
(
Citko E. K.
), p. 111-130
article:
Zagrożenia przyszłości Polski w świadomości młodzieży akademickiej. Na przykładzie studentów pedagogiki Uniwersytetu w Białymstoku
(
Sobecki M.
), p. 131-143
article:
Od idei do działania. Inicjatywy naukowe Akademickiego Koła Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży przy Uniwersytecie w Białymstoku
(
Kalisz Ł.
), p. 145-161
article:
Afirmacja czy resentyment posiadaczy ogródków działkowych? Na podstawie wywiadów wśród działkowców
(
Szast M.
,
Mąsior P.
), p. 163-179
article:
Bolesław III i Anna – wizerunki nagrobne
(
Wyrobiec E.
), p. 181-190
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.