Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Narodowe Centrum Kultury
Journal
Kultura Współczesna. Teoria. Interpretacje. Praktyka
Year
2017
Volume
97
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Wstęp. Krajobrazy typograficzne
(
Karpowicz A.
,
Rakoczy M.
), p. 10-12
article:
Filantropi i apologeci. TypoPolo jako narzędzie dystynkcji społecznej
(
Szydłowska A.
), p. 13-25
article:
Między obrazem a literą, między wzrokiem a dotykiem. Szkic o przedszkolnej typografii
(
Rakoczy M.
), p. 26-41
article:
„Sorry za bazgroły”. Typografia i topografia kobiecych zinów
(
Chutnik S.
), p. 42-51
article:
Co mówi Twoja koszulka, kiedy Ty milczysz?
(
Karpowicz A.
), p. 52-65
article:
Sherlock – umysł skryptyczny wśród nowych mediów. Nowa rola napisu filmowego
(
Stachowicz J.
), p. 66-78
article:
Krajobrazy językowe mniejszości językowych Europy. Znaczenie, rola, wyzwania
(
Dołowy-Rybińska N.
), p. 79-91
article:
Eksperymentalny spacer typograficzny po Zgorzelcu i Görlitz
(
Kocon J.
), p. 92-107
article:
Typografia najskromniejsza. O typosferze osiedla mieszkaniowego
(
Parfianowicz-Vertun W.
), p. 108-122
article:
Partyzantka antyreklamowa. Adbusting i niszczenie reklam jako opór społeczny wobec komercjalizacji przestrzeni miejskiej
(
Stańczyk X.
), p. 123-137
article:
W duchu modernizmu. Typografia w przestrzeni publicznej Gdyni – korzenie, inspiracje, współczesność
(
Żukowska A.
), p. 140-152
article:
Dzierganie alternatywne. Knitting graffiti jako twórcza praktyka konstruowania rzeczywistości społecznej
(
Kępa E.
), p. 153-167
article:
Funkcja spojrzenia w filmie "Słońce w drzewie pigwy" Víctora Erice w kontekście percepcji haptycznej Juhaniego Pallasmy
(
Link-Lenczowska M.
), p. 168-181
article:
Powrót do źródeł. Miejsce – człowiek – lokalność
(
Copik I.
), p. 184-189
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.