Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Nauka i Szkolnictwo Wyższe
Year
2015
Volume
---
Issue
1(45)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(45)
article:
Słowo wstępne: Czym są i czym nie są naukowe badania szkolnictwa wyższego
(
Kwiek M.
), p. 7-10
article:
O niemożliwości zaistnienia kapitalistycznych rynków w szkolnictwie wyższym
(
Marginson S.
), p. 11-37
article:
Umiędzynarodowienie badań naukowych – polska kadra akademicka z perspektywy europejskiej
(
Kwiek M.
), p. 39-74
article:
Perspektywa neoinstytucjonalna w badaniach nad przemianami szkolnictwa wyższego w Polsce
(
Antonowicz D.
), p. 75-94
article:
Autonomia a rozliczalność – polskie wyzwania
(
Rybkowski R.
), p. 95-115
article:
Leczenie gorsze od choroby? Diagnoza kondycji polskiego szkolnictwa wyższego na podstawie badań elit polskich uczelni publicznych
(
Shaw M.
), p. 117-135
article:
Dialog z interesariuszami środowiskowymi w projektowaniu wizji i reformy szkolnictwa wyższego w Polsce (2013-2015)
(
Dziedziczak-Foltyn A.
), p. 137-159
article:
Uwarunkowania nierówności horyzontalnych w dostępie do szkolnictwa wyższego w Polsce
(
Czarnecki K.
), p. 161-189
article:
Pułapka umasowienia – o sprawczości jednostek w umasowionym systemie szkolnictwa wyższego
(
Stankiewicz Ł.
), p. 191-213
article:
Studencki ruch naukowy w polskich uniwersytetach z perspektywy zmian zachodzących we współczesnym szkolnictwie wyższym
(
Smużewska M.
), p. 215-233
article:
Poza uniwersytet-fabrykę. Warunki funkcjonowania „transnarodowego stowarzyszenia kapitałów” w szkolnictwie wyższym
(
Szadkowski K.
), p. 235-267
article:
Nierówności w produkcji wiedzy naukowej – rola najbardziej produktywnych naukowców w 11 krajach europejskich
(
Kwiek M.
), p. 269-306
article:
Uniwersytet bez idei
(
Smużewska M.
), p. 309-324
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.