Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wyższe Seminarium Duchowne w Łodzi
Journal
Łódzkie Studia Teologiczne
Year
2022
Volume
31
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Wizerunek medialny kandydatów na urząd Prezydenta RP w kampanii wyborczej 2020 r. Analiza wybranych telewizyjnych serwisów informacyjnych
(
Adamczyk D.
), p. 9-36
article:
Strategie mediów wobec uzależnionego artysty. Analiza tekstów o Amy Winehouse zamieszczonych na portalu Pomponik w latach 2008–2012
(
Bazyluk B.
), p. 37-72
article:
Strategia promocji filmu jako produktu kultury popularnej na przykładzie Netflixa
(
Białobrzewska O.
), p. 73-95
article:
Kampania społeczna marki RIMMEL #IWillNotBeDeleted jako przykład kampanii przeciw beauty hejtowi
(
Boryń A.
), p. 97-124
article:
Cyfrowa klepsydra. Internetowe przedstawianie śmierci znanych osób
(
Chlebowski T.
), p. 125-144
article:
Prerogatywa diakona przejściowego do święceń prezbiteratu. Przyczyny i konsekwencje (kan. 1030 KPK)
(
Trojanowski B.
), p. 145-157
article:
Ks. Tomasz Przybyła, Formacja ministrantów w ujęciu ks. Franciszka Blachnickiego, Wydawnictwo Światło-Życie, Instytut im. ks. Franciszka Blachnickiego, Kraków 2017, ss. 441.
(
Akonom J.
), p. 159-160
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.