Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2020
Volume
---
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Hotele luksusowe - istota, rola i paradygmaty rozwoju na rynku turystycznym
(
Sala J.
), p. 3-13
article:
Subkultury, społeczności w internecie versus społeczności wokół marki - ujęcie definicyjne
(
Skorek M.
), p. 14-22
article:
Motives of second-hand products purchase - the qualitative study results
(
Raszka N.
,
Borusiak B.
), p. 23-31
article:
Recenzja książki Jacka Kamińskiego Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
(
Radziukiewicz M.
), p. 33-35
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.