Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2020
Volume
---
Issue
7
Identifiers
Cover
Volume contents
7
article:
Ocena działań marketingowych instytucji kultury na transgranicznym rynku podzielonego granicą miasta Cieszyn-Czeski Cieszyn
(
Wróblewski Ł.
), p. 3-14
article:
Działania marketingowe jako narzędzie w procesie doskonalenia wyrobu medycznego (na przykładzie stentów naczyniowych do tętnicy udowej powierzchownej)
(
Pszczółkowska P.
), p. 15-23
article:
Cyfrowa transformacja uczelni wyższej w obliczu COVID-19 - studium przypadku Akademii Leona Koźmińskiego
(
Prokopowicz K.
), p. 25-31
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.